czwartek, października 29, 2009

antony + miuccia + tilda

Odkryte dopiero dzisiaj (zanim klikniesz wyłącz ipoda;-)

Za najbardziej bezkompromisowe wykorzystanie koronki w poprzednim sezonie jesienno/zimowym Miuccia zebrała wiele słów uznania. Koronka nigdy wcześniej nie funkcjonowała tak dobrze i na tak dużą skalę. Dla mnie ta kolekcja była manifestacją wielkiej pewności siebie i siły. A jeśli tak, to osobą stworzoną do noszenia tych ubrań jest nie kto inny jak Tilda Swinton.




Kolekcję można obejrzeć sobie jak zwykle tutaj.

1 komentarz:

M pisze...

To bedzie pierwszy raz kiedy pozwole sobie sie z Toba nie zgodzic. Wedlug mnie, stylizacja jest raczej kiepskawa, malo ciekawa i od Szacownej Protagonistki spodziewalabym sie O wiele wiecej.
Mam nadzieje,ze mnie nie znienawidzisz.
Co do koronki i kolekcji- otoz TAK, niezmiernie mi przypadla do gustu i gdyby nie zasoby portfela, to z pewnoscia kupilabym kilka perelek.

Z wyrazami szacunku,
fashion abuse

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...